Meidän elämää

Tämä blogi kertoo minun ja koirani Jekun elämästä, ja siitä miten pentu kasvaa ja kehittyy.:) Tervetuloa seuraamaan meidän elämää!

torstai 14. toukokuuta 2015

Uusi jännittävä koti!

Jekku on Suomenlapinkoiran uros, 7vko ikäinen, syntynyt 27.3.2015, pienen pieni rääpäle<3Koiran hankintaa olin miettinyt jo pitkään, ja miettinyt minkä rodun haluaisin. Olen lukenut paljon eri roduista ja ihastuin lapinkoiraan. Sain tiedon että nyt olisi Suomenlapinkoiran pentuja ja otin heti yhteyttä kasvattajaan, kerroin itsestäni ja sain tietoa pennuista ja pennun suvusta yms, ja varasin mitä mahtavimman pennun, siitä alkoi piiiitkä odotus.:)

Tänään sain Jekun vihdoin pitkän odotuksen jälkeen kotiin. Auto matka ja tutustuminen uuteen kotiin meni jännittävissä tunnelmissa, ja sitä oltiin niin arkaa poikaa että! Pieni sai pelon voitettua ja uskalsi tutustua uuteen kaveriin, Neelaan ja uskalsi jo itse omin pienin tassuin tutkia uutta ja jännittävää kotia.  

Olen tosi tyytyväinen Rintantintan kenneliin, ja kasvattaja on oikein ihana, ja helpottavaa on tietää, että tuli milloin mitäkin niin aina saa ottaa yhteyttä, oli kyse mistä tahansa! Minulle tärkeää on myös että kasvattaja tahtoo pitää yhteyttä pentujen loppu elämän.

Jekku on oikein hurmaava tapaus, ja innolla odotan että päästään harjoittelemaan/treenaamaan kaikennäköistä. 

Ajattelin aloittaa blogin pitämisen Jekusta, ja kirjoittaa tänne meidän elämästä ja pennun kasvusta, näin myös pidän kasvattajan ajantasalla. :)

<3: Jekku & Miisa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti